|
LA PARTICIPACIÓ EN FIRES INTERNACIONALS |
|
ObjectiusProporcionar als assistents una visió complerta de com abordar la seva presència com a expositor en una fira internacional des de tots els punts de vista professionals, és a dir, analitzant la preparació, desenvolupament i tancament de la participació, així com facilitar instruccions i eines referents a la presència a la fira com a visitant. |
Temari
- Pre-fira:
- Introducció a les fires internacionals.
- Selecció d'una Fira o Saló.
- Aspectes a tenir en compte.
- Organització.
- Pressupost.
- Check list d'accions a realitzar.
- Fira:
- L'estand.
- Comunicació.
- Demostracions.
- Venda.
- Registre de visitants.
- Post-fira:
- Seguiment de contactes.
- Avaluació de rendibilitat.
- Altres accions..
|
|
DestinatarisGerents de pime, directors comercials i export, comercials export, comercials mercat nacional, directors de màrqueting, product managers i personal del departament de compres. |
DocumentacióTots els alumnes disposaran d'un dossier individual amb la documentació i casos pràctics que s'utilitzaran al llarg del mateix. |
Certificats d’assistènciaEls participants que assisteixin de forma continuada a les classes lectives se’ls lliurarà un certificat d'assistència. |
Durada5 hores |
Calendari i HorariA convenir. Recomanat 1-2 sessions. |